Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uphold the pride?

Sunday, March 8, 2009


Lepas join benda ni no wonder la kenapa semua orang tak kira uia, kulliyyah engineering, engitex central, iium properties, security dan sebagainya pandang sebelah mata kat autogala ni. Semua buat macam tak tahu je bile ada sekumpulan budak-budak engin buat program s0-called-gempak macam ni. Lambakan masalah demi masalah ada je datang. Tu belum campur accident dengan saman-menyaman lagi. Aku pun malas nak flashback balik benda ni. Kalau ada lagi program ni tahun depan kira miracle la. Congratz kepada committee yang berjaya organize autogala ni. Kawan aku dari atma datang pun terpegun tengok korang leh wat program macam ni.

Salah sorang mangsa keadaan..haha~!

p/s : aku harap takdelah yang hentam aku kat mesej box aku tu lepas ni. Komen ikhlas ni.

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP