Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MECSA Night

Sunday, March 8, 2009






MECSA (Mechanical Engineering Student Association...kot) ada buat annual dinner khamis lepas. So oleh kerana nak bantu kawan-kawan yang rata-ratanya commitee kenalah hadir. Nanti ada yang kata tak supportive pulak. Bolehlah juga makan sama2 dengan classmate2 aku sejak dari matrik lagi ni...dan juga dengan lecturer2 yang ajar aku. Bila lagi...ye tak?

Sikit je nak comment pasal makanan ni. Menu korang memang superb, nasi tomato ditambah dengan perut yang memang kosong. Tapi satu benda je yang boleh timbulkan ketegangan ni. Pagi esoknya bangun kitorang semua sakit perut tau tak?! Tak guna punya caterer!! (BANGKAI!! bak kata ijat dan adib)

Bila aku pikir-pikir balik dinner RM5 macam ni pun tak ramai yang datang. Apatah lagi RM50 macam yang society tu buat. Tak tau la kalau group student tu dikalangan mereka2 yang elite, no hal la RM50 note tu, small matter. Bagi aku sukahati la siapa nak join...perut masing2. Tapi apa perlu kita nak makan kat hotel nu...dah kerja ke? AGD untuk company besar? duit mak bapak ke duit scholar?

p/s : sekali lagi, jangan la ada orang hentam aku kat commentbox tu.

1 comments:

aimi_mazlan March 14, 2009 at 6:24 PM  

haha.. cam taw je society tu..

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP