Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tensen...

Saturday, March 28, 2009


Unik, kreatif dan melucukan. Kadang-kadang bila kita tengah stress macam-macam cara nak kasi relief sikit. Ada yang menangis, makan, main games dan sebagainya. Tapi lain pulak dengan gambar-gambar di atas. Diorang ada cara tersendiri camne taknak bagi diri pressure dengan bebanan kerja yang banyak. So dorang ambik masa sikit, buat benda-benda gini. Bolehlah nak menghiburkan hati sikit, gelak-gelak...huha huha.

Nak kata stress memang aku tersangatlah STRESSnyerr time Jumaat lepas, ada tiga final test. Lab, seminar dengan swimming. Dan memang tersangatlah hampeh bila jawab test tu. Test Lab, part manufacturing yang diajar oleh Dr Qassim sangatlah #$Q@%! Datang lab kasi briefing just a moment, pastu blah bagi tugas kat lab instructor. Pastu keluar soalan bi-factor dengan springback yang aku rasa dia tak ajar? Part Metallography dengan MOM pun aku jawab dengan pengetahuan yang aku ada. 50-50 confidence.

Seminar pulak, aku takleh nak jawab satu soalan essay tu. Otak aku macam tak boleh nak fikir camne nak solve problem tu..blank! Study bagai nak rak. Hafal macam hafal al-Quran (bak kata Afif). Tengok-tengok ada satu kos tu boleh bawak masuk paper dan boleh saling tukar-tukar kertas. Tak kisahlah lecturer korang strict ke tak. Tapi bila dah boleh bawak masuk report tu, apa-apa pun boleh tulis balik kat atas kertas tu. Tahniah...Kalau tak dapat A tak tau la.

Nasib baiklah swimming malam tu pass dengan cemerlang. Bolehlah ubat hati yang duka lara ni.

3 comments:

Munsyi March 29, 2009 at 2:46 AM  

jom tukar mecha jom..hehe

Fuad Arman March 29, 2009 at 3:26 AM  

mecha stands 4 mechanical...hehe!
jom try wat mcm dlm gamba tu

NEL March 29, 2009 at 3:06 PM  

Nice..aktiviti yg menarik..leh try..haha

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP