Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prison Break 408

Friday, October 24, 2008


Taktau kenape aku happy giler bile tengok latest episode prison break kali ni. Setelah sekian lama dendam kesumat aku dengan Wyatt ni akhirnya terbalas jugak dalam episod 408 ni.

Kenape aku terasa macam aku kat tempat kejadian together wif brother mich & linc dengan alex (watak feveret aku dari dulu) belasah budak Wyatt tu. Memang tak terkata betapa puasnya hati aku. Sebelum bunuh, seksa dulu budak sekor ni...buat macam dia penah buat kat gretchen dengan bruce.

Credit kepade director sebab ambik pelakon yang memang live 2 b villain macam Wyatt sorang ni. Kalau macam ni ceritanya barulah best prison break ni. Ni tak, dengar cerita producer nak kurangkan episod sebab tak dapat sambutan.

Satu lagi, aku dah penat dan jemu tengok heroes season baru ni. Watak yang baik jadi jahat, yang jahat sebaliknya...Plot bertambah rumit dan rumit.. Latest episode ni, Peter dah hilang semua kuasa, pastu adam monroe mati katak macam tu je sebab kena sedut dengan bapak peter (...yang season ni baru muncul). Tensen..tensen...

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP