Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Final exam

Wednesday, October 15, 2008

2 minggu lagi berakhirlah semester 1 sesi 08/09 ni dan tak lama lagi final exam datang menjengah. Di kesempatan ini sukacita aku ingin ingatkan diri aku dan kawan-kawan seauto aku tentang jadual final. 30/10 ni ada 2 paper (ungs dan thermo)…pastu start 1/11 sampai 4/11 setiap hari satu paper.

To my fellow automotivian, goodluck…jangan tension dan pressure banyak sangat. Sesungguhnya ni semua adalah ujian dariNya. Pray we don’t have to repeat d same subjects for d next semester. Saat aku menulis ni, air mata aku mula berlinangan. Bolehke aku tempuhinya...

2 comments:

Munsyi October 16, 2008 at 1:07 AM  

waaaaaaa...
ak takut struct ngan math5...
tlg ak study puad...
btw...ak dijemput tak weekend ni??

Anonymous October 17, 2008 at 12:12 PM  

dtg je la...sume djmpt hadir

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP