Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3P..and so it ends!

Saturday, August 6, 2011

Alhamdulillah, tamat sudah 3P atau short course AutoCAD yang aku join.

Alhamdulillah, aku lulus exam AutoCAD dan melayakkan aku memiliki sijil yang diperakui Autodesk sendiri. Dan juga melayakkan aku untuk menyelitkan AutoCAD sebagai skill yang aku kuasai dalam resume. Woot! Woot! Walaupun exam hanya “multiple choice question”, tapi ia taklah semudah yang disangka. Segala windows, functions, layer, toolbar, dan button yang ada dalam AutoCAD diingat kegunaannya, dalam erti lain kena hafal! Ada soalan True or False. Ada juga soalan yang ada banyak jawapan dalam satu soalan, kalau kurang satu jawapan dikira salah. Soalan memang tricky habis kalau tak study betul-betul. Tapi berkat tunjuk ajar instructor Bro. Tajid, aku passed! Kena score 73% dan keatas kalau tak nak fail atau kena betul 22 soalan dari 30. Aku betul 25 je walaupun banyak jawapan yang tak puas hati!

Alhamdulillah sekali lagi. Bukan markah yang diorang tengok. Yang penting passed! Haha! Habis exam, 3P bagi beg galas sebagai cenderahati penyertaan. Dan buku text AutoCAD yang free tu boleh buat rujukan di masa akan datang kalau ada yang tak faham. Akan ku guna sebaik mungkin!

Terima kasih 3P! Terima kasih Prestariang! Terima kasih MoHE!



0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP