Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ogos datang lagi

Saturday, August 14, 2010

Technically 11/8 yang lalu genaplah usiaku 23 tahun. Bak kata kakakku dalam wishnya, "dah bujang la die". Bangga dapat gelaran bujang tu. Hehe! Syukur kepada Allah s.w.t. yang masih mengizinkanku menghirup oksigennya sehingga aku mampu bernafas hingga ke saat ini. Thank You for all the things that You've done!

Yang menarik tahun ni 11 Ogos bersamaan 1 Ramadhan. Dapatlah muhasabah diri dengan lebih berkesan lagi. Dan tahun ni tahun last celebrate (celebrate ker?) kat UIA. Mungkin juga tahun terakhir dapat hadiah yang banyak :p. Harap dapat meraikan dengan orang yang tersayang (ada ker?) pula tahun-tahun depan.

Segunung TERIMA KASIH yang memberi warm wishes untukku. Di Facebook, Twitter, SMS dan MMS. Ini membuktikan kalian sahabat saya dunia akhirat.

Dan paling hebat kepada mereka yang sangat-sangat baik hati & pemurah dengan sanggup membelanjakan duit memberi hadiah kepadaku. Nak sebut ke taknak, nak sebut ke taknak??? Sebut jela... jersi England, kemeja long sleeve, t-shirt, wallet, coklat dan kad. InsyaAllah saya seikhlas anda semua akan membalas jasa kalian. Semoga Allah merahmati kalian. ^___^

Oo ye. Tak lupa juga buat mereka yang buat kejutan birthdayku sebelum ramadhan hari tu. Memang sangat-sangat tak disangka sebab ingatkan benda tu untuk celebrate birthday orang lain. Last-last kena jugak jadi mangsa tepung. Hehe!

THANK YOU VERY MUCH...

p/s: Tak sempat nak bergambar dengan hadiah dan upload.

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP