Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hari kedua sem baru

Wednesday, July 15, 2009

Sedihnya tak dapat add class Management dengan Dr Che Radzi semalam. Lagi-lagi si Adib yang problemnya sama dengan aku (class dari pagi sampai petang). So terpaksalah aku join class Dr Terry Allstar (bukan nama sebenar). Bukan tak suka dengan dia, tapi pernah kelas workshop dengan dia sekejap. Bagi assignment last minute walhal section lain tak ada pun apa-apa assignment. Tak apalah, tak kisah pun. Yang penting boleh add something untuk gantikan CS. Ramai kawan kata dia best jugak lecture.



Pukul 3pm camtu keluar jap pergi Giant, untuk beli pam tayar motor aku dengan Adib. Sambil-sambil nak riangkan hati dia yang duka lara tak dapat add management (haha..boleh pulak). Lepas beli barang, makan kfc, food testing untuk cheezy chickarony… Tapi Adib tak boleh lupakan jugak favorite BOSO dia. Kesian… Orang Uighur tu balik kampung la, tengah ada rusuhan kat sana.



Lepas asar terus pergi ke motor yang tersadai 2 hari kat tepi jalan tu. Pam..pam.. dan terus pam… Sampai lenguh kaki ni. Rupanya aku buat satu kerja sia-sia…dush3!!~ Angin pam tu tak masuk langsung ke dalam pelampung (tak tahu nama betul benda tu) dalam tayar. Tayar tu kena buka dulu untuk betulkan pelampung dalam tu yang dah lari. Rasa nak baring ketensionan je kat tepi jalan. Nak tolak ke bengkel dahla jauh pastu berat giler. Adeh…biarkan jela dulu. Nanti dapat la ilham cane nak buat. 

1 comments:

Munsyi July 17, 2009 at 12:30 AM  

ceh..dating ngan adib xajak

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP