Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tag replied

Saturday, June 13, 2009

Nak share sikit soalan2 dari juniorku sorang nih...jee x))

1) Bekas kekasih saya adalah...
err...ade ke???

2) Saya sedang mendengar...
yuna...dan sebenarnya (unplugged)

3) Mungkin saya patut...
muhasabah diri lagi

4) Saya suka..
surfing tenet lately

5) Sahabat-sahabat saya...
ingatilah perintah Allah dan rasulNya


6) Saya tak paham...
isi hati seorang wanita


7) Saya kehilangan...
somebody

8) Ramai yang berkata...
comel gile aku menari...the true thing is NOT!!

10) Cinta itu adalah...
indah kot...

11) Di suatu tempat, seseorang sedang...
facebooking dengan aweknyer

12) Saya akan cuba...
untuk buka buku study final

13) Ayat SELAMANYA membawa maksud...
sampai bile2?


14) Telefon bimbit saya..
lembab nak mampos!!

15) Bila saya terjaga...
saya baring balik...(jauhnya tandas~)

16) Saya paling meluat...
jamban tak cuci

17) Pesta/parti adalah...
happy time

18) Haiwan yang paling comel pernah saya temui...
kucing ler...

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
kanak-kanak

20) Hari ini...
hari sabtu 19 jamadilakhir

21) Malam ini saya akan...
dinner dgn family


22) Esok pula saya akan...
cube bangun untuk breakfast dgn family (tiru jee sikit)

23) Saya betul² inginkan...
si dia faham...

24) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
hensem gler...sape die nih?

25) Pusat membeli-belah atau arked permainan...
shopping centre

26) Makanan barat atau Jepun...
western

27) Bilik yang terang atau gelap...
terang...gelap nampak ape

28) Makanan segera adalah...
jajan (dalam jawa)

29) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
c u

30) Siapa yang anda ingin tag...
-Hasan Firdaus
-Munsyi Shu'bah
-Mizek
-Nazri
-Farhana (kalau terbaca)

1 comments:

sEsuki xD June 26, 2009 at 1:26 AM  

ehh
xperasan ade tag nih, haha
congrats bjaye wt tag
x))

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP