Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Salamun 'Alaik

Tuesday, September 23, 2008


Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh…


Syukur ke hadrat illahi diatas limpah rahmat dan inayahNya dapat aku menghasilkan satu lagi blog, yang setakat ini dinamakan kerajaandiri.


Blog ini lebih terarah pada diri aku sendiri. Boleh la letak sikit-sikit pengalaman, suka-duka kehidupan dan sebagainya. Berbeza dengan blog pertama, mengenai hal ehwal semasa, politik negara dan apa-apa yang sesuai dikongsi rakyat Malaysia. Kalau ada apa-apa update terbaru dari blog tu akan terpapar kat blog penarikbeca. Di situ kurang sesuai kalau aku ‘ceritakan’ cerita aku kat orang ramai. Dengan kawan-kawan boleh la…


So…dengan ini, telah rasminya pembukaan cawangan terbaru aku. Hehe!

0 comments:

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP